utorak, 3. studenoga 2009.

Bok!
Nikako da počnem s blogom. Današnji uspon na Ivanščicu ponukao me da počnem i da podijelim svoje ideje, mišljenja ili da se ... ma ne znam što.
Uostalom pošto sam umirovljenik ili kak bi neki rekli penzić (o tome možda jednom drugom prilikom), a sredio sam sve što sam imao za danas (čitajte što su mi moje "žene" naredile) u sekundu i pol sam odlučio, kao i mnogo puta do tada pravac Ivanščica. Iako je vrijeme bilo "ružno" - padao je lagano snijeg sa kišom i temperatura je tek par stupnjeva iznad nule na visini iznad 1000 metara to bi mogla biti prava avantura. Usput u Ivancu skretanje u dućan po sendvič i par limenki i začas sam se popeo do "Pilane" u Prigorcu (440 m).

Brzo presvlačenje i juriš....
U Prigorcu je bilo tek par centimetara snijega dok ga je s visinom bilo sve više i više. Na 800 m bilo ga je 20- tak centimetara. Na 917 kako to moje "društvo" voli reći ili na Velikom Roku prava zimska idila. Stijene su zabijeljene od snijega kojeg je vjetar naprosto zalijepio za stijene.



Na 800 metara bilo je ...
kako je to pokazao moj Oregon.



Kod planinarskog doma u zavjetrini temperatura je bila -5°C, a na vjetrometini puno, puno niže



TV toranj se je jedva vidio a na samom vrhu bilo je zapuha i iznad koljena.








Na vrh su došli i dečki iz HEP Varaždin najvjerojatnije nešto popraviti na svojem repetitoru koji je odmah ispod vidikovca. Parkirali su na samom vrhu. Uskoro nebu moguće na vrh doći autom (bar dok se ne očisti cesta) pa će biti mirnije u domu. Ne da imam nešto protiv onih koji se voze na vrh, ali znaju biti bučni pa čak i nepristojni prema domaru. Pošto još na Ivanščicu nema helikopterske linije kad je visok snijeg na sreću moguć je prilaz samo pješice.




Nisam se ni presvlačio, ni popio pivo a kamoli pojeo sendvič jer je puhalo kao ludo. Put pod noge tj. snijeg i pravac auto, ovaj puta preko Konja. Spust je bio prava avantura klizanja, skijanja po gojzericama a najmanje hodanja. Da izbjegnem serpentine ispod Malog konja sručio sam se ravno po zimskom putu pa preko livade. Spust je bio 30-tak minuta a uspon sat i pol. Ima nešto podataka na http://sportstracker.nokia.com/nts/workoutdetail/index.do?id=1766059 jer sam na mobitelu uključio Sports Tracker, a večina slikica je na http://picasaweb.google.com/sinek.vz/IvanscicaPionirKonj3112009#

Nema komentara:

Objavi komentar