petak, 6. studenoga 2009.

Još Ivanščice

Jučer sam ponovno (po zna koji puta - možda jednom probam zbrojiti) bio na Ivanščici. Puno je toplije i čini se da 4.11. nije padao snijeg nego kiša ili možda ništa. Putem sam slijedio tragove po Pioniru pardon Stričaku i čini se da je od mog zadnjeg posjeta prošao samo pas i njegov najbolji pratitelj planinar, ali moje indijansko pratilačke sposobnosti ne sežu tako daleko da bi mogao pretpostaviti kad je to bilo. Na cesti već prema vrhu sreo sam planinara kojeg sam više puta sretao, ali ga nikad nisam pitao za ime (možda BBird). Javi se ako si se prepoznao!? Na vrhu 1,5 celzijusevac i sunce za sunčanje, pa su to najvjerojatnije iskoristili i plavci za rekonstrukciju i pripremu za zimu radio odašiljača. Sa vidikovca se vidi dosta daleko ali oblaci zaklanjaju na horizontu Alpe. Nisam imao dalekozor a fotić me je nešto gnjavio pa nisam siguran dal' sam vidio oblake ili Alpe (najvjerojatnije oblake). Spustio sam se pored vojarne pa u Temni dol u kojem je na snijeg kojeg ima oko 20-tak centimetara napadalo lišće tako da na mnogim mjestima nije ni vidljiv snijeg.

Više ima kao i uvijek na http://picasaweb.google.com/sinek.vz a sam spust i na http://sportstracker.nokia.com/nts/workoutdetail/index.do?id=1772174



Nema komentara:

Objavi komentar