srijeda, 11. studenoga 2009.

To se zove lijenost

Nije da nisam imao vremena, nije istina da sam lutao po brdima. Nisam ni radio nešto važno , ni neodložno samo me je ... rekli bi dalmoši "ufatila fjaka" . Užas, vrijeme je turobno, sivo sve boli i mi operirani osjećamo svaki rezić kirurga kao da ga radi ponovno , ali ovaj puta bez narkoze.
Prije svega zahvalio bi svima na podršci u mom nastojanju da napišem nekakav "planinarski" blog koji to zapravo ne bi ni trebao biti. Nadam se da će teme mojih postova biti zanimljive i za one koji čitaju, ali prvenstveno bi želio prenijeti na net svoja iskustva koja će nadam se nekad nekome pomoći. Moram još puno naučiti jer sam nov što se tiče blogiranja, ako se to tako kaže... Evo imao sam problemčića koje još ne znam riješiti ali i to će se vremenom otkloniti.
Primjer: Pisao mi je Goran R (zahvaljujem mu na podršci i sigurno se priključujem vrhovima) i uputio me na na internet stranicu na kojoj sam vidio zgodan widget za vrijeme linkao sam se na stranicu sa vremenom, napravio sve, ali nisam isti mogao postaviti na svoj blog. Link je na http://freemeteo.com/default.asp?pid=15&gid=3199040&la=21 (zanimljivo gdje se mjeri na Ivanščici temperatura na 853 m ili je to samo procjena, zna li netko?)
Primjer: Znam da ima na netu mnogo mjesta gdje možete spremiti (uplodati) datoteke pa onda linkanjem omogućiti skidanje istih, i google mi omogućuje istu stvar na google docs ali ne mogu spremiti tagove planinarskih puteva (dal' netko zna kako to napraviti?).
Ovim putem želio bi zahvaliti Ivici B. na mailu, a naročito na Croatian.gtt (stavio sam ga u uređaj ali još nisam stigao sve pregledati), a posebno bi želio čestitati "malom" Anti na uspjesima. Još ćemo se mi čuti ( http://www.maliplaninar.tk/) obećavam.
No, ja skrenuo s onog što je tema mog bloga...
Naravno da smo 7.11. u subotu prošetali gojzerice (brat, šogor i moja malenkost) po Ivanščici. Klasika put, gore po Pioniru a dole po Konju. U planinarskom domu pivce, čašica razgovora (najlakše je planirati sljedeći izlet na izletu). Inače su brat i šogor najčešći supatnici na mojim zapravo našim putošestvijima. Ima nas u kompaniji poviše, ali smo nas troje, ne znam kako bi to rekao, nekako valjda najbliskiji ili možda najsličniji po kondiciji pa si "pašemo"!?
Odluka je da počnem najprije opisivati ture iz 2009. godine jer su još uvijek svježe, pa ću se onda vratiti na svoje početke planinarenja, koliko će slike moći vratiti sjećanje na te dane?! Stvarno mi misli lutaju pa tako i izgleda moj današnji blog (zbrda-zdola), ali budem se ja skockal. Post sam počeo pisati 11. na Martinje, a završavam ga 12. Pošto je vrijeme napravilo još jedan zaokret, nadam se da će i vikend biti takav i da je "company" spremna za već dugo dogovoren Ratitovec i da nas ovog puta ništa neće spriječiti. Do idućeg pisanja par sličica sa subotnje Ivanščice.







Nema komentara:

Objavi komentar